שירותים

שירותי ענן + גיבוי ענן

שרתים וירטואלים בענן 

מאפשרים להנות מפתרונות ענן מהמתקדמים בעולם בהתאמה מלאה למידותיכם. 

דרך הממשקים – Azure מבית מיקרוסופט ו – AWS מבית אמזון .
שרת וירטואלי מספק שלל אפשרויות מתקדמות, חיסכון מקסימלי ומענה מדויק לצרכי העסק:

  • חיסכון ברכישת שרתים ומערכות תקשורת.
  • חיסכון בנדל"ן וחשמל.
  • כיסוי מלא של אבטחת הנתונים ברמה הגבוהה ביותר בשוק.
  • גיבוי ענן באופן מלא של כל המידע.
  • התחברות של כל עובדי החברה בעולם דרך כל מכשיר.
  • ניהול שוטף של המערכת בצורה קלה.

שרתים מבוססי הממשקים Azure  ו- AWS מאפשר לכם לצמוח ולגדול בהתאם לצורך: החל בניהול, בקרה, שרידות ואבטחת מידע לעסקים, דרך גמישות מקסימאלית בהקצאת משאבים וכלה בפתרונות מורכבים, איכותיים ואפקטיביים בהתאמה מלאה לפי צרכי העסק.

השרתים וירטואליים הנם מבוססי מערכות ההפעלה Windows או Linux שהנן יציבות ביותר . 

מערכות הניהול של שרת וירטואלי בענן הן מהמתקדמת והיעילות בעולם, המאפשרות שליטה מלאה ונוחה בכל הממשקים והפעולות בשרת. ההפעלה של שרת וירטואלי קלה וידידותית וממשק המשתמש נוח וקל לשימוש.

שרת וירטואלי VPS

Virtual private server- VPS

VPS מוצע כשירות ענן פרטי והוא מתפקד מבחינת העסק, כשרת שזמין לגישה מהירה דרך האינטרנט. שרתי VPS  מאפשרים לעסקים קטנים ובינוניים לקבל את אותן ההזדמנויות שמקבלים העסקים הגדולים, וכך להרחיב יכולותיהם, לצמצם את הפער ואף לזכות ביתרון משמעותי על פני המתחרים והכל במחיר אטרקטיבי.

גיבוי בענן

כל עסק שחווה אובדן מידע, מכיר את הנזק שנוצר כתוצאה מכך, את המחירים והעלויות המשתמעות מכך והמשאבים העצומים שיש להשקיע כדי לשחזר את המידע, דבר שלא תמיד ניתן לבצע בצורה מוחלטת. גיבוי בענן יאפשר לכם להימנע מתרחיש זה ולשחזר את המידע בכל נקודת זמן, מאחר שהמידע מגובה כל הזמן על ידינו בעזרת התוכנה : Acronis cyber protect , Veeam cloud backup ונגיש לשחזור מיידי.

אנחנו מבינים את משמעותו של איבוד מידע קריטי וכמה זמן השבתת פעילות שווה לחברה, ובכך אנו מציעים לכם את הפתרון הטוב ביותר לגיבוי ושחזור מידע ברגעים קריטים.

גיבוי בשרת בענן – הדרך הנכונה לגבות

כדי למנוע את אובדנו של המידע העסקי יקר הערך השמור במערכות המחשוב של החברה, חובה לתעד ולגבות אותו באופן שוטף במערכת חיצונית וייעודית לכך. באמצעות שירותי גיבוי בענן לעסקים חברת מחשבת חומרה מאפשרת לכם להנות משקט נפשי וניהול שוטף מולכם מידי יום שהמידע החשוב וכל המסמכים העסקיים שלכם מגובים במיקום חיצוני ובטוח.

פתרונות התאוששות מאסון בענן DR

כאשר המערכות הממוחשבות עליהן נמצא כל המידע שלכם נמצאות במקום אחד הן עלולות להיפגע משריפה, שיטפון או נזק בלתי הפיך שנוצר כתוצאה מנפילה, פגיעה או כל גורם אחר. חברת מחשבת חומרה מעמידה לרשותכם פתרונות ענן להתאוששות מאסון המאופיינים בגמישות מרבית ומותאמים באופן מדויק לצרכים העסקיים שלכם.


לפרטים נוספים אודות שירותי גיבוי בענן לעסקים – צרו עמנו קשר כעת – ונשמח לספר לכם על פתרונות גיבוי הענן המתאימים לכם.