שירותים

בנק שעות + חוזה שירות

בנק שעות

מסלול בנק שעות נותן את מרבית הסמכות ללקוח. הלקוח יכול לבחור את כמות שעות כרצונו ולהשתמש בהן בעת הצורך לשרותיי המחשוב הנחוצים לו בעסק.

לקוח הרוכש בנק שעות לתחזוקת שרתים ועמדות קצה, להבדיל מחוזה שירות שנתי, רוכש את בנק השעות במחיר קבוע ובהתאמה מלאה לצרכיו.  בכל פעם שהוא מנצל את שעות השירות, השעות שניצל יורדות ממאגר השעות של הלקוח. 

גם במסלול בנק שעות אנחנו מציעים ביקור שוטף אחת לפרק זמן לפי צרכי הלקוח ובהתאמה למערכת, גישה פרואקטיבית זו מונעת תקלות ומציעה שליטה מלאה יותר על הנעשה במערכת המחשוב בעסק.

יתרון בולט בשימוש בבנק שעות הינו שאין עלות חודשית כלשהי והלקוח מנצל את שעות העבודה שרכש מראש, ניתן לציין שחוזה זה על פי צריכה בלבד. ובנוסף, בעלות נמוכה יותר מקריאת שירות רגילה, לפיכך גם חוסך בעלויות וגם מבטיח רמת שירות שסוכמה מראש.

חוזה שירות – ריטיינר

מערכות המחשוב והמשכיות יכולת העבודה בעסק שלכם היא קריטית מבחינות רבות. כל תקלה שמעכבת את העבודה הרציפה של העובדים בחברה עולה לכם כסף ומעכבת את עבודתכם. חברתנו מבינים זאת ויודעים עד כמה תמיכה ומענה מהיר הינם חשובים. אם כך, אנחנו מעניקים חוזה שירות לעסקים במסלולים שונים על פי צרכי הלקוח (SLA)  "התאמת חליפה לצרכי הלקוח" .

המסלולים שלנו אשר מותאמים אישית ללקוח מאפשרים לכל מוסד, ארגון או חברה לקבל פתרונות מדויקים בהתאם לשאיפות התפעוליות ולמסגרת התקציבית שלהם.

יחד אם זאת, חברתנו שואפת לעלית הטכנולוגיה ובכך תתמוך בכל סוגי שירותי המחשוב השונים. ולפיכך, תציעה לכם חדשנות ושאיפה אל הטוב ביותר במסגרת התקציב שלכם.

לפרטים נוספים עבור חוזה שירות / בנק שעות בהתאמה אישית, צרו עמנו קשר או מילאו את הטופס בהמשך העמוד ונשמח לתת את המענה הטוב ביותר עבורכם!